13 Eylül 2015 Pazar

İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon Öğretmenliği KPSS Atama Puanları

İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon Öğretmenliği branşı ilk atama bazında 2010 yılından günümüze kadar olan atama taban puanları
Soru ve görüşlerinizi sayfanın en alt kısmında bulunan yorum Kısımına yapabilirsiniz. Yorumlama biçimine ''anonim'' yazarak herhangi bir üyelik kaydı gerekmeden yorum yapabilirsiniz.


2017 Yılı Sözleşmeli Öğretmenlik Ataması
Alan Bazlı Taban Puanlar
Alan
Kodu
Alan Adı
Atama
Öncelik
Atama
Sayısı
Başvuru Sayısı
Taban
Mülakat Puanı
Taban
Ösym Puanı
7050
İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon
1
4
4
62,00
58,99806
-
-


2017 Mart Sözleşmeli Öğretmen Alımında Sözlü Sınava Çağırılan Adayların Oluşturduğu Taban Puanlar


ALAN ADI
KONTENJAN
ÖNCELİK
BAŞVURU SAYISI
ÇAĞIRILAN ADAY SAYISI
TABAN PUAN
İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon
4
1
15
12
51,71444
-
-

2016 Yılı Ekim Ayı Sözleşmeli İlk Atama Taban Puanları
Öncelik
Alan Adı
Taban
 Mulakat Puanı
Taban
 Kpss Puanı
Atama
 Sayısı
1
İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon
87,67
61,46539
3
2016 Ekim ataması İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon öğretmenliği okul/il bazında en düşük puanları öğrenmek için tıklayınız
-
-
2016 AĞUSTOS SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ALIMINDA SÖZLÜ SINAVA ÇAĞIRILAN ADAYLARIN OLUŞTURDUĞU EN DÜŞÜK PUANLAR (MÜLAKATLI ALIM PUANLARI)
ALAN KODU
ALAN ADI
ÖNCELİK
KONTENJAN
ÇAGRILAN KİŞİ
TABAN PUAN
7050
İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon
1
3
9
53.16437
-
-
2016 YILI ŞUBAT AYI ÖĞRETMEN ATAMASI ALAN BAZLI TABAN PUANLAR
ÖNCELİK ALAN
KODU
ALAN ADI TABAN
PUAN
ATAMASAYISI BAŞVURU
SAYISI
1 7050 İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon 52,04210 3 3
2016 şubat ataması İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon öğretmenliği okul/il bazında minimum puanlar için tıklayınız


2015 EYLÜL ATAMASI
TABAN PUAN
ATAMA SAYISI
BAŞVURU SAYISI
İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon
52,85659
5
6



2015 ŞUBAT ATAMASIMİNİMUM PUANATANAN SAYIBAŞVURU SAYI
İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon53,9361911



2013 ve 2014 yılında bu branşa atama yapılmamıştır.




2012 AĞUSTOS KADROLU ATAMAMİNİMUM PUANBAŞVURUATANAN
İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon38,16444




İnşaat Tek./Yapı Dekorasyon Öğretmenliği branşına 2010 ve 2011 yılında atama olmamıştır.

14 yorum:

  1. formasyon alınmadan atanama mıyormuyuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. formasyonsuz atama olmaz tabikide sorduğu soruya bak

      Sil
  2. Ben Yapı ögretmenligi bitirdim atanabilir miyim kpssye de girdim osym ye sordum bilgi vermediler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bu bölümü değil yapı tasarımı seçebiliyorsunuz

      Sil
  3. Bu sene puanlar uçacak, formasyon alanların haddi hesabı yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tahmin mi ediyorsunuz yoksa gerçekteen biliyormusunuz , ben de öyle olacagını tahmin ediyorum , inş olmaz puanlar bu seyirde devam eder .

      Sil
    2. Sıralama robotu oluşturulmuş bir sitede gördüm. 93 alanlar 89 alanlar var. Sitenin adını burdan yazmak doğru olur mu bilemediğim için yazmıyorum. Ayrıca memurların sıklıkla kullandığı bir internet sayfasında da bizim bölümle ilgili açılmış eski bir topic var oraya yorum da bıraktım görenler yazsın diye ama henüz kimse yazmadı. Daha önceden bir araya gelip bölümün arkasında durmamız lazımdı Türkiye'de yapı dekorasyon olan okul çok az neredeyse tamamı yapı tasarım olarak açılmış. Atama olması halinde kontenjan 3-5 kişiyi geçmezse işimiz çok zor.

      Sil
  4. bende aynı siteye kayıt bıraktım biliyorum siteyi,ama o puanların gerçekciliğinden şüpheliyim.. aslında bir grup olsak facebokta yada herhangi bir yerde çok daha iyi olur ..siz nerede,ne zaman formasyon aldınız, Benim düşüncem bu 2016 eylül atamasında yapı tasarım bölümünün kontenjanını (daha önce 15 iken ) 1 e indirmeleri ve bizim kontenjanımızın 3 olması kontenjanların dahada artacağı yönündedir.Yapı tasarımcılar bu konunun o kadar arkasında ve takipteler ki bizde bu şekilde yapabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/groups/1739371753017933/

      Facebookta Yapı Dekorasyon Öğretmenliği adında bir grup kurdum, linkini yukarıda yazdım. Bekliyorum arkadaşlar

      Sil
  5. hocam iç mimarım formasyon aldım bu bölüme atanabiliyor muyum kesin bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam evet atanıyor MEB talim terbiye kurulu 80 sayılı çizelgede karar şu şekildedir:
      Yapı Dekorasyon öğretmenliğine üniversitelerin:

      1. İç Mimarlık (*)
      2. İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü (*)


      (*) Bakanlık ve Yükseköğretim Kurulu (YÖK) iş birliği ile açılan / açılacak olan Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans ya da Pedagojik Formasyon Programı / Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası Programını başarı ile tamamlayanlar

      Sil
    2. evet hocam atanıyor kesin bilgi. link aşağıda

      http://ttkb.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2016_08/08032940_9_cizelgeveesaslar.pdf

      Sil
  6. ben mimari restorasyon bölümünü bitirdim 2 yıllık
    atanabilirmiyim bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  7. https://www.facebook.com/groups/yapidekorasyonogretmenligi/

    Arkadaşlar facebookta bölümümüzle ilgili açılmış bir grup var. Üye olalım baya bir kişi var grupta

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar