13 Eylül 2015 Pazar

Özel Eğitim öğretmenliği KPSS Taban Puanları

Özel Eğitim Öğretmenliği mezunlarının yıllara göre branş bazında Güncel KPSS ve mülakat (sözlü sınav) en düşük puanları, sözlü sınava –mülakata- çağrılma minimum puanları ve son atama taban puanları aşağıda listelenmiştir. Ayrıca Okul bazında ve il / ilçe bazında ilk atama puanlarının linkleri de ilgili atama puanlarının altında paylaşılmıştır. İlgili tüm puanlar MEB (Milli Eğitim Bakanlığı) tarafından açıklanan puanlar çerçevesinde düzenlenerek sizlere sunulmuştur. Sayfanın altına yorumlarınızı bırakarak görüşlerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz. Atama sonuçlarınızı atama.meb.gov.tr adresinden öğrenebilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT:
MEB 2014 Çalıştayında alınan kararla Sağlık alanına ilişkin atamalarda karşılaşılan güçlükleri gidermek için de düzenleme yapıldı.Buna göre, 2014 şubat atamasından sonraki atamalarda   ''Görme Engelliler Öğretmenliği'', ''İşitme Engelliler Öğretmenliği''  ve ''Zihinsel Engelliler Öğretmenliği'' alanları, ''Özel Eğitim'' adı altında birleştirildi.





2017 Yılı Sözleşmeli Öğretmenlik Ataması
Alan Bazlı Taban Puanlar
Alan
Kodu
Alan Adı
Atama
Öncelik
Atama
Sayısı
Başvuru Sayısı
Taban
Mülakat Puanı
Taban
Ösym Puanı
7106
Özel Eğitim
1
432
1.058
76,33
75,18209
-
-
Sözleşmeli Öğretmenliğe 2017 Mart Ayı Ek Atama Sonucu Oluşan
Alan Bazlı Taban Puanlar  
(2016 Yılında Sözleşmeli Öğretmenlik Mülakatına Girip 60 Puan ve Üzeri Alıp Atanamayanlar İçindir)                                                                                                     
Alan
Kodu
Alan Adı
Atama
Öncelik
Mülakat Puanı
KPSS
Puanı
Atama
Sayısı
Başvuru
Sayısı
7106
Özel Eğitim
1
85,00
68,90426
46
485
-
-
2017 Mart Sözleşmeli Öğretmen Alımında Sözlü Sınava Çağırılan Adayların Oluşturduğu Taban Puanlar


ALAN ADI
KONTENJAN
ÖNCELİK
BAŞVURU SAYISI
ÇAĞIRILAN ADAY SAYISI
TABAN PUAN
Özel Eğitim
432
1
1.421
1.296
57,34200
-
-
2016 Yılı Ekim Ayı Sözleşmeli İlk Atama Taban Puanları
Öncelik
Alan Adı
Taban
 Mulakat Puanı
Taban
 Kpss Puanı
Atama
 Sayısı
1
Özel Eğitim
74,00
67,67679
502
2016 Ekim ataması Özel Eğitim öğretmenliği okul/il bazında en düşük puanları öğrenmek için tıklayınız
-
-
2016 AĞUSTOS SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ALIMINDA SÖZLÜ SINAVA ÇAĞIRILAN ADAYLARIN OLUŞTURDUĞU EN DÜŞÜK PUANLAR (MÜLAKATLI ALIM PUANLARI)
ALAN KODU
ALAN ADI
ÖNCELİK
KONTENJAN
ÇAGRILAN KİŞİ
TABAN PUAN
7106
Özel Eğitim
1
502
1,354
50.01138
7106
Özel Eğitim
2
502
6
53.49228
-
-
2016 YILI ŞUBAT AYI ÖĞRETMEN ATAMASI ALAN BAZLI TABAN PUANLAR
ÖNCELİKALAN
KODU
ALAN ADITABAN
PUAN
ATAMASAYISIBAŞVURU
SAYISI
17106Özel Eğitim53,68394376498
27106Özel Eğitim107
2016 şubat ataması Özel Eğitim öğretmenliği okul/il bazında minimum puanlar için tıklayınız
 

2015 EYLÜL ATAMASI
TABAN PUAN
ATAMA SAYISI
BAŞVURU SAYISI
Özel Eğitim
58,48579
1579
2020



2015 ŞUBAT ATAMASI MİNİMUM PUAN ATANAN SAYI BAŞVURU SAYI
Özel Eğitim 50,01409 339 361




2014 ARALIK EK ATAMASI TABAN PUAN ATANAN
Özel Eğitim 53,19506 2





2014 EYLÜL ATAMASI MİNİMUM PUAN ATANAN SAYI BAŞVURU SAYI
Özel Eğitim 53,2007 1.928 2.194



Yorum Yapma Hakkında
Ayrıca Özel Eğitim öğretmenleri Sayfanın altında bulunan yorumların alt kısmında ''Yorumunuzu Girin'' kutucuğunu tıklayarak yorumunuzu yazın. Sonrasında ise ''Yorumlama Biçimi'' sekmesine ise ''Adı/Url'' veya ''Anonim'' sekmesini tıklayarak yorumunuzu bırakabilirsiniz. Ayrıca daha önceden yapılmış yorumların altında bulunan ''Yanıtla'' sekmesini tıklayarak cevap da verebilirsiniz. Bırakacağınız yorumlar bizim için çok değerlidir.



9 yorum:

  1. üç bölümün aynı adla birleştirilmesi çok saçma

    YanıtlaSil
  2. şubatta kaç atama verilir acaba

    YanıtlaSil
  3. Nasılsa atanırız diye boş vermeyelim arkadaşlar. Diğer öğretmenlik branşları atama için seferber oldu. Biz de nasılsa ihtiyaç var diye meydanı boş bırakmayalım.

    YanıtlaSil
  4. Hiç ben bu sene üni için tercih yapacağım özel eğitim mi yapmalıyım yoksa zihinsel mi tercih etmeliyim geleceğim için hangisi daha iyi olur..şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. azrkadaşlar ben bu sene zihinsel engelliler okumayı düşünüyorum atama olanakları nasıl bilgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika bir bölüm hemde kpss atamasıda düşük ama çok zor sabırlı olcaksın fedakar olcaksın soğukkanlı olcaksın çocukları seveceksin bunlara sahipsen her yerde iş bulursun devlettede özeldede

      Sil
  6. Zihinsel,işitme,görme ve üstün zekalılar öğretmenliği birleşti arkadaşlar. İsmi artık özel eğitim öğretmenliği.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende üstün zekalılar okuyorum ama 2015 girişli olduğumuz için bizi kapsamadi o kadar da şanslı olamadık

      Sil
  7. Işitme engelliler öğretmenliği okumak istiyorum sizce onu açık mı?

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar