12 Eylül 2015 Cumartesi

Sağlık/Ortopedik Protez-Ortez Öğretmenliği KPSS Atama Puanları

Sağlık/Ortopedik Protez-Ortez  Öğretmenliği branşı ilk atama bazında 2010 yılından günümüze kadar olan atama taban puanları


2015 EYLÜL ATAMASI
TABAN PUAN
ATAMA SAYISI
BAŞVURU SAYISI
Sağlık/Ortopedik Protez-Ortez
75,78625
1
7



2015 ŞUBAT ATAMASI MİNİMUM PUAN ATANAN SAYI BAŞVURU SAYI
Sağlık/Ortopedik Protez-Ortez 75,39085 1 14




2014 EYLÜL ATAMASI MİNİMUM PUAN ATANAN SAYI BAŞVURU SAYI
Sağlık/Ortopedik Protez-Ortez 76,58315 1 15





2013 EYLÜL ATAMASI MİN PUAN ATANAN SAYI BAŞVURU SAYI
Sağlık/Ortopedik Protez-Ortez 87,343 2 64




2011 ve 2012 yıllarında atama yapılmamıştır.

Sağlık/Ortopedik Protez-Ortez 2010 ARALIK DÖNEMİ KADROLU ATAMASI

Atama Taban Puanı 77,428

Atama Önceliği 1
Atama Kontenjanı 2


5 yorum:

  1. TALAŞLI ÜRETİM ÖĞRETMENLERİ BU BÖLÜME ATANABİLİYOR DİYE BİLİYORUM

    YanıtlaSil
  2. Bu bölüme atananlara nasıl ulaşabilirim? Ftr mezunu atanan var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaynak bölümler :
      http://ogretmen-meb-atama.blogspot.com.tr/2015/10/ortopedik-protez-ve-ortez.html
      Hocam ulaşmanızın tek yolu var. 2015 eylül atamasındaki arkadaş kurum bazlı minumum puanlara baktığımızda Bahçelievler Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesine atanmış. orayı arayarak ilgili öğretmenimize ulaşabilirsiniz.

      Sil
    2. Hocam ben okulu aradım fakat atanan kişi aday öğretmenliğini başka bi şehirde tamamliyormus, benim bu kişiye ulasmamin bir yolu varmidir acaba?

      Sil
  3. Onu bilemeyiz. Artık yeni eğitim öğretim yılını bekliceksiniz. 2016 eylülde bu atanan öğretmen arkadaşımız bu okulda göreve başlayacaktır. Oradan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar