13 Ekim 2015 Salı

Muhasebe ve Finansman Öğretmenliğine Kimler Atanır ?

1. Muhasebe ve Finansman Öğretmenliği
2. İşletme Öğretmenliği/Eğitimi
3. İktisat (*) (**)
4. İşletme (*) (**)
5. Maliye (*) (**)


(*) Bakanlık ve Yükseköğretim Kurulu (YÖK) iş birliği ile açılan / açılacak olan Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans ya da Pedagojik Formasyon Programı / Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası Programını başarı ile tamamlaması şartı ile atanabilirler..

(**) 1, 2’nci sıradaki bölüm mezunlarınca ihtiyacın karşılanamaması durumunda atanırlar.
Bölümü mezunları atanır.

ÖNEMLİ NOTLAR
-Yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olanların yükseköğreniminin ve/veya pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denkliğinin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca kabul edilmiş olması gerekmektedir. - Hoca Ahmet Yesevî

-Uluslararası Türk- Kazak Üniversitesi ile Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi mezunlarından denklik belgesi istenmeyecektir.

2 yorum:

  1. Adalet ikinci öncesini kalksin

    YanıtlaSil
  2. İibf mezunlari atama önceliginde zaten ikinci sırada iken formasyon aldikten sonrada bize öncelik hakki 3.sıra layik gorulmus. Tesekkurler

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar