13 Ekim 2015 Salı

Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri Öğretmenliğine Kimler Atanır ?

1. Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü/Anabilim Dalı
2. Eğitim Bilimleri Fakültesi ile fakültelerin; Eğitim Programları ve Öğretimi, Eğitim Yöneticiliği ve Deneticiliği, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim Yönetimi Teftişi ve Planlaması, Halk Eğitimi ile Eğitimde Psikolojik Hizmetler Bölüm/Anabilim Dalları
3. Felsefe Grubu Öğretmenliği
4. Psikoloji Bölümü (*)
5. Felsefe Bölümü (En az 16 Kredi Sosyoloji, 16 Kredi Psikoloji aldığını belgelendirenler) (*)
6. Sosyoloji Bölümü (En az 16 kredi Felsefe, 16 kredi Psikoloji, 8 kredi Mantık aldığını belgelendirenler)(*)

Bölümü mezunları atanır.

(*) Bakanlık ve Yükseköğretim Kurulu (YÖK) iş birliği ile açılan / açılacak olan Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans ya da Pedagojik Formasyon Programı / Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası Programını başarı ile tamamlaması şartı ile atanabilirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Katkıda bulunanlar