13 Ekim 2015 Salı

Seramik ve Cam Teknolojisi Öğretmenliğine Kimler Atanır ?

1. Seramik Öğretmenliği/Eğitimi
2. Seramik (*)
3. Seramik ve Cam (*)
4. Seramik ve Cam Tasarımı (*)
5. Seramik Tasarımı (*)

Bölümü mezunları atanır.

(*) Bakanlık ve Yükseköğretim Kurulu (YÖK) iş birliği ile açılan / açılacak olan Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans ya da Pedagojik Formasyon Programı / Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası Programını başarı ile tamamlaması şartı ile atanabilirler.

ÖNEMLİ NOTLAR
-Yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olanların yükseköğreniminin ve/veya pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denkliğinin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca kabul edilmiş olması gerekmektedir. - Hoca Ahmet Yesevî

-Uluslararası Türk- Kazak Üniversitesi ile Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi mezunlarından denklik belgesi istenmeyecektir.

3 yorum:

  1. Bu bölüme, geleneksel Türk el sanatları ve dekoratif ürünler öğretmenliği mezunları 2015 ağustos ta da atanmışlardır.. Seramık öğretmenlerının hakkını gaspetmeye devam etmekteler.. Bu yukarıdaki yazı, Buzdağının görünen kısmıdır..

    YanıtlaSil
  2. seramık muhendıslıgı bölümü mezunlarına atama yapılıyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
  3. bu sene o kadar öğretmen açığı varken neden bu bölümden 1 tane şaka gibi gerçekten ne biçim bi ülkede yaşıyoruz...

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar