14 Ekim 2015 Çarşamba

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliğine Kimler Atanır ?

1. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği
2. Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü (*)
3. Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları Bölümü(*)
4. Türk Halkbilimi Bölümü (*)

Bölümü mezunları atanır.

(*) Bakanlık ve Yükseköğretim Kurulu (YÖK) iş birliği ile açılan / açılacak olan Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans ya da Pedagojik Formasyon Programı / Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası Programını başarı ile tamamlaması şartı ile atanabilirler..

ÖNEMLİ NOTLAR
-Yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olanların yükseköğreniminin ve/veya pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denkliğinin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca kabul edilmiş olması gerekmektedir. -

 Hoca Ahmet Yesevî - Uluslararası Türk- Kazak Üniversitesi ile Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi mezunlarından denklik belgesi istenmeyecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Katkıda bulunanlar