14 Ekim 2015 Çarşamba

Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Öğretmenliğine Kimler Atanır ?

1. Elektrik Öğretmenliği
2. Elektronik Öğretmenliği
3. Enerji Öğretmenliği/Eğitimi
4. Enerji Teknolojisi Eğitimi
5. Enerji Mühendisliği (*)
6. Enerji Sistemleri Mühendisliği (*)
 7. Enerji Teknolojisi(*)

Bölümü mezunları atanır.

(*) Bakanlık ve Yükseköğretim Kurulu (YÖK) iş birliği ile açılan / açılacak olan Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans ya da Pedagojik Formasyon Programı / Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası Programını başarı ile tamamlaması şartı ile atanabilirler..

ÖNEMLİ NOTLAR
-Yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olanların yükseköğreniminin ve/veya pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denkliğinin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca kabul edilmiş olması gerekmektedir.

- Hoca Ahmet Yesevî-Uluslararası Türk- Kazak Üniversitesi ile Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi mezunlarından denklik belgesi istenmeyecektir.

1 yorum:

  1. Elektrik öğretmenlerine mekanik bilgisi veriliyormuda yenilenebilir enerji bölümüne veriyorlar kaynak yapmasını diş havşa açmasını bilmeyen adamlar dersimize giriyor bölüm güzel ama öğretmenler kötü

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar